24 Mart 2008 Pazartesi

ANKARA BULUŞMASI

Merhaba benim için unutulmaz bir pazar günüydü.Sizlerle tanışmak beni çok mutlu etti.İlk karşılaşmamızdı ama sanki yıllardır birbirimizi tanıyor gibiydik.Bu günü sabırsızlıkla beklemiştim ve iyiki bu siteyi yapmışım diyorum.Çünkü çok güleryüzlü,sohbetleri hoşcandan samimi ve bir okadarda sıcak insanlarla tanıştım.Sevgili Hülya,Elif,Aysel,Eda,Begüm,Betül,Neriman,Pınar,Hülya,Sibel,Sevda sizleri tanıdığım için çok mutlu oldum.Uzun zamandır böyle keyifli güzel sohbetleri olan bir grupla bir araya gelmemiştim.Tadı damağımda kaldı desem yeridir.Bu arada bu organizasyonu gerçekleştiren canım arkadaşım Sevda sanada sonsuz teşekkürler.Sevda benim bolg hayatına geçmeme vesile olan ve benden asla yardımını esirgemeyen canım arkadaşım.4sene acısıyla tatlısıyla aynı yerde çalıştık ve birbirimize her zaman destek olduk.Şimdi aynı iş yerinde değiliz ama yinede her fırsatta görüşmeye çalışıyoruz.Böyle bir organizasyon yapman ve sanal alemden bizleri çıkartıp gerçek hayatta bizleri bir araya getirmen çok güzeldi.Katılan herkese teşekkürler ve en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın.

9 Comments:

Disalce said...

canım bende ankaralıyım ama kastamonuda yaşadığım için katılamadım bu güzel güne...

eğlenmenize sevindim....

inş..birdahakine.....

Betül İnce said...

Haklısın Mine'ciğim,

Benim içinde öyle güzel bir gün oldu.

Öpüyorum seni, sevgilerimle.

daimamutfak said...

Mineciğim seni tanımak benide çok mutlu etti.Özellikle belirtmek isterim.Çok şeker bir arkadaşsın.Güler yüzün solmasın..sevgiler..

Neşeli Sesler said...

Hepimiz o kadar güzel vakit geçirdikki hala etkisinden kurtulamadık valla:))
Süperdi herşey

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal said...

Sevgili mine, takip etmek için müsade edersen arkadaş listeme eklemek istiyorum?
Sevgilerimle

Sevil Şahin said...

10 nisan 2008 tarihine kadar engüzel pasta yarismamız var katılırmısınız.ayrıntı http://birdemliksohbet.blogspot.com TÜM ARKADAŞLAR Davetlidir. HayırlıCumalar

sibellebutikpasta said...

Sevgili Mine, gerçekten çok güzel bir gündü ve tadı damağımızda kaldı, en kısa sürede tekrarlanması dileğiyle
Sevgiler

anneminkizıyim said...

Merhabalar canim,
ne güzel sizler bulusmussunuz. insallah almanyada da bir bulusam ayarlariz caninm, sevgiler...

Adsız said...

bugün ankara buluşmasının gerçekleştiğini görünce katılanların sayfalarında ziyarete çıktım.keşke bende fırsat bulup gelebilseydim kimbilir belki başka bi sefere