24 Mart 2008 Pazartesi

ANKARA BULUŞMASI


9 Comments:

sibellebutikpasta said...

Sevgili Mine, seninle tanışmak çok güzeldi, tekrar görüşmek ümidiyle
Sevgiler

BİZİM EVİN MUTFAĞI said...

Mineciğim buluşmamız çok keyifliydi... Sizleri tanıdığıma çok memnun oldum...

Sıcacık sevgiler...

bir demet feslegen said...

Mine'ciğim
Seni tanıdığıma çok sevindim. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..Sevgiler

Neşeli Sesler said...

Tanışmak çok hoştu. Harika bir Pazar geçirdim.
Sevgilerimle öpüyorum

daimamutfak said...

Sevgili mine tanıştığımıza çok memnun oldum.Harika bir gündü.Galiba benden başka herkes blogunda bu konuya değindi.Benim tembelliğimden elim değmedi yazmaya..bende komsularımı gezmeye karar verdim.görüşmek dileğiyle..sevgilerimle..

Adsız said...

Mine seninle tanışmak da çok keyifli ve güzeldi
en kısa zamanda yine görüşmek üzere
kocaman sevgileeerrr

Hülya YILMAZ said...

Güzel bir pazar günü güzel insanlarla geçti. Sizleri tanıdığım için çok mutluyum...

Betül İnce said...

Mine'ciğim,

Ben de seni ve diğer arkadaşlarımı tanıdığıma çok memnunum. İyi ki toplandık ve tekrar görüşmek üzere.

Sevgilerimle.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal said...

Buluşmanız güzel. Devamını diliyorum :)