2 Mart 2008 Pazar

DOĞUM GÜNÜM İYİKİ DOĞMUŞUM

Merhaba biliyorum yine sizlerden ayrı kaldım ama gerçekten çok yoğun bir çalışma içindeyim.Sizleri gerçekten çok özledim.Bugün yani 3 mart benim doğum günüm öyle böyle derken bir yılı daha devirdim.E yaşlanıyoruz artık şaka maka derken 40 yaşına geldik.Seneler ne kadar çabuk geçiyor anlamadım.Neyse iyiki doğmuşum eşimle çocuklarımla çok mutluyum.

Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp kendim için uzun ve dileklerimin gerçekleştiği bir "hayat pastası" yapabilirim sanırım... O yüzden kendime nice yıllara diyorum sevdiklerim ve sizlerle birlikte.Görüşmek üzere sevgiyle kalın.

10 Comments:

Adsız said...

Attention!

ebrulitatlar said...

Canım doğum günün kutlu olsun. Nice senelere sevdiklerinle birlikte olman dileğiyle, sevgiler, selamlar..

anneminkizıyim said...

Merhaba Canim, Dogum gününü kutluyor, saglikli ve mutlu yillar diliyorum, biraz gec kaldim ama malum bende buralarda degildim, sevgiler,, Kadinlar gününüd kutlarim, sevgiler...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

TESADÜFEN GÖRDÜM... KUTLAMADAN GEÇMEK İSTEMEDİM... MUTLU SAĞLIKLI SEVGİ DOLU YILLAR DİLERİM...

Selcen Şenocak said...

Teşekkürler güzel yorumun için.
Ailen ile birlikte nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim.

Sevgiler...

Feyza Fidan said...

Canımcım, doğum gününe yetişememişim ama olsun bende şimdi yeni yaşını kutlamak istiyorum..Sağlıklı, sıhhatli, mutlu ve upuzun nice seneler diliyorum sana..
Kocaman sevgiler,
Öpüyorum...

hatice said...

Merhaba Canım, doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle birlikte nice yaşlar diliyorum, pastan harika...sevgilerimi gönderiyorum...

anneminkizıyim said...

Selam Dogum günü cocugu nerelere kayip, esvgiler...

Disalce said...

canım üzerinden baya geçmiş ama yinede kutlayayım...doğum günün kutlu olsun.....

nice sağlıklı yıllara...

bu arada ikimizde balık burcuyuz....

Yaren said...

Gecmis dogum günün kutlu olsun,nice yillara canim:)Pastanda harika görünüyor,ellerine saglik.Kandilinde mübarek olsun,tüm dualarimiz kabul olsun insal.
Sevgiyle kal canim.