13 Aralık 2007 Perşembe

AHUDUDU REÇELLİ KURABİYE


İşte aynı akşam yaptığım kurabiyelerim.Oğlum bu kurabiyelere bayılıyor.Poğacanın hamurunu yaparken anne yanına ne yapacaksın dedi bende kek yapmayı düşünmüştüm.Kek deyince anne kurabiye yap ama reçelli olsun deyince dayanamadım ve yaptım.Arkadaşlarımızda çok beğendiler.Uzun zamandır böyle güzel bir akşam geçirmemiştim çok iyi geldi.İnsanın sevdiği dostlarıyla bir arada olması ne kadar güzel.Neyse gelelim tarifimize.
Malzemeler
1 paket margarin(oda sıcaklığında)
1 su bard.pudra şekeri
4.5 su bard.un
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
reçel(ben ahududu reçeli kullandım)
Yapılışı
Reçel dışındaki malzemeler karıştırılır.Hamuru oklava yardımıyla yarım cm.kalınlığında açıyoruz.Çay bardağı ile hamuru kesiyoruz.Kestiğimiz hamurların yarısının ortalarını şişe kapağıyla delikler açıyoruz.İki hamuru kapatıp pişiriyoruz.Fırından çıktıktan sonra ortalarına reçel koyarak (isterseniz üstlerine pudra şekeride serpebilirsiniz ben bazılarına serptim)servis yapıyoruz.Afiyet olsun.

4 Comments:

Yaren said...

kurabiyeler cok nefis olmus,ayrica pogacalard harika.Ellerine saglik.

Selin said...

mmmmm!!! Harika olmuş. Ellerine sağlık canım. İyi hafta sonları diliyorum.

Leziz Tarifler said...

Mine'cim, hem salamlı poğaça hem de kurabiyelerin çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Poğaçalarını denemek istiyorum yakında bir doğum günü kutlaması yapacağız, yumuşacık poğaçalar lazım bana :)) Sevgiler..

anneminkizıyim said...

Merhabalar canim, ahududulu kurabiyeniz harika görünüyor, ellerinize saglik, secgiler...