3 Aralık 2007 Pazartesi

BİRKAÇ GÜN OLMAYABİLİRİM

Merhaba sevgili arkadaşlar dün geceden beri müthiş bir mide ağrısı çekiyorum.Bu sabah çalıştığım hastaneye kendimi zor attım.Bir ara gerçekten çok korktum ama sağolsun klinik şefimiz (ben iç hastalıkları servisinde çalışıyorum)beni muayane etti ve akut gastrit ve reflü gelişmiş şikayetlerin bu yüzden dedi.Hastanede bu aralar işler çok yoğun ve çok stresli geçiyor.Şefimiz biraz dinlenmem ve stresten uzak kalmam gerektiğini söyleyerek 5 gün istirahat verdi.Şu anda bile sizlere bunları yazarken çok ağrım var o yüzden birkaç gün sizleri ziyaret edemeyebilirim.Kendimi toparlayınca ziyaretinize gelir ve güzel tariflerinizi görürüm.Kusura bakmayın bir müddet sizlerden ayrı olucağım yeniden görüşmek üzere sevgilerimle hepinize iyi akşamlar.

6 Comments:

sevdamavisi said...

Mine ablacığım,
geçmiş olsun. stresten uzak kalmazsan ki nasıl olacak bilmiyorum öyle bir ortamda, mide ağrıların geçmez biliyorsun. sanırım bir şekilde uzak kalmamız lazım. en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle...

Selin said...

Canım benim yaa,
Geçmiş olsun. Seni çok iyi anlıyorum. Çünkü ben yıllardır mide ağrısı çekiyorum. Lütfen dikkat et kendine. Özellikle asitli içecekler, kızartmalar, ve süt ürünlerinden bir müddet uzak dur. Sevgilerimle...

Sevil Altunel said...

slm arkadaşım
öncelikle çok geçmiş olsun Allah iyilik versin.ziyaretin ve beğenilerin için çok teşekkür ederim.tarif ve sunumların harika tebrikler..

Adsız said...

Çoook çok geçmişler olsun ...

www.misssgibi.com

Leziz Tarifler said...

Mine çok geçmiş olsun. Sevgiler...

Adsız said...

geçmiş olsun ankaralı hemşerim umarım çabuk iyileşirsin