15 Aralık 2007 Cumartesi

YE 29 ZEYTİNYAĞLILAR YEMEK ETKİNLİĞİ HAVUÇ HALKASINDA TAZE FASULYE


Merhaba bu seferki etkinliğimizin zeytinyağlılar olduğunu duyunca çok sevindim.Çünkü zeytinyağıyla yapılan yemeklere bayılırım.Etkinliği hazırlayan arkadaşımız AYSEL'e kolaylıklar diliyorum.İnşallah katılım için geç kalmamışımdır.Malum önümüz bayram bizim evdede harıl harıl bayram hazırlığı var bu koşturmacanın içinde bu gün etkinliği son günü olduğunu hatırladım.Ve hemen mutfağa girip sizler için sofra dergisinde gördüğüm ve ünlü modacımız Cengiz Abazoğlunun hazırladığı bu yemeği yapmaya karar verdim.Zeytinyağıyla yapılıyor hem sağlıklı hemde çok lezzetli.Ben ufak tefek değişiklikler yaparak hazırladım umarım beğenirsiniz.Aysel'in sayfasına buradan ulaşabilirsinizwww.sicakpaylasimlar.blogspot.com.İşte tarifimiz.
Malzemeler
4 adet havuç
200 gr taze fasulye
2 su bardağı su
4 çorba kaşığı rendelenmiş domates
1 çorba kaşığı salça
1 soğan
1 çay bardağı zeytinyağ
tuz
Yapılışı
Havuçları kazıyıp iyice temizleyinHepsini 3 cm eninde kesin Kabak oyacağı ile içlerini oyun ve 25 dk haşlayın.Fasulyeleride biraz haşlayalım.Havuçlar haşlandıktan sonra içlerine fasulyeleri yerleştirelim.2 su bard.su,tuz,iri doğranmış soğan,domates ve salça ile birlikte kısık ateşte kaynamaya bırakalım.İsterseniz sıcak istersenizde soğuk servis yapabilirsiniz.Afiyet olsun.

32 Comments:

Yaren said...

Canim ne kadar güzel hazirlamisin,harika görünüyor.Birde o havucleri öyle oymak cok zor ama cok güzel yapisin böylece sunum harika olmus,e öyle oluncada lezzetindende hic süphem yok.Ellerine saglik iyi bir pazar diliyorum canim.

sevdamavisi said...

mine ablacığım,
ellerine sağlık ilginç bir tarif olmuş. daha önce görmemiştim. sevgilerimi yolluyorum

Bocuruk said...

Çok şık bir zeytinyağlı yemek olmuş. Davet sofraları için ideal bence. Ellerine sağlık canım:)
Sevgilerimle...

Adsız said...

selam..yemek harika ama sunum muhteşem...çok şık olmuş elinize saglık..

LaMa said...

gercekten cok hos olmus, eline saglik

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

İyi ve her şeyin istediğinden de daha güzel olacağı harika bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Selin said...

Canımcım,
Harika bir görüntü. Ellerine sağlık.
Şimdiden Kurban bayramını kutlar, sevdiklerinle birlikte nice mutlu ve sağlıklı bayramlar geçirmeni dilerim. Sevgilerimle...

serinmavi said...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

anneminkizıyim said...

Saglikli ve huzurlu nice bayramlara.
Kurban Bayraminiz Kutlu Olsun!!

ebrulitatlar said...

Ailenle ve sevdiklerinle birlikte huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler...

Cafe Gusto said...

sevgili Mineli Kurban bayramını kutlar sağlık mutluluk dolu günler dilerim.
sevgiler...

Leziz Tarifler said...

Çok enteresan bir sunum, ellerine sağlık. İyi bayramlar..

Tuba said...

Mutlu bayramlar ve mutlu yillar Mine'cigim. Sevgiyle,

hatice said...

Mine'ciğim, bayram berekettir, umuttur, özlemdir, bayramın kutlu olsun..sevgiler..

pervin said...

bayramınız kutlu olsun sevgiler...

Yaren said...

Merhabalar canim,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

MİNELİ said...

Merhaba sevgiliYaren,Pervin,Hatice,Tuba,Cafe gusto,Ebru,Selin.Lama,Tabakta lezzetler hepinizin kurban bayramını kutlar nice bayramlar dilerim.Sevgilerimle.

Özlem said...

Sevgili Mine,

Sunumun çok hoş olmuş, klasik bir zeytinyağlı yerine böylesi çok değişik olmuş. Değişiklik arayanlara super bir fikir ellerine sağlık.
Bu arada linklerime ekledim seni.

Sevgilerimle,

Unknown said...

MUTLU BAYRAMLAR

Kurban bayraminizi Kutlar . Sevdiklerinle beraber nice mutlu bayramlar gecirmeni herseyin gonlunce olmasini dilerim.
sevgiler

Selin said...

Yeni yılın kutlu olsun canım. Sevgiler...

hatice said...

MİNE'CİĞİM SAĞLIKLI, BAŞARILI VE MUTLU BİR YENİ YIL DİLEĞİYLE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM......

Tijen said...

Ben de mineli mutluluklar diliyorum yeni yılda. Her şey gönlünce olsun.

sevdamavisi said...

Mine ablacığım,
yeni yılın kutlu olsun. sevgiler

Aynur said...

Yeni yilin size ve tüm sevdiklerinize saglik, mutluluk, nese, basari, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yillar...


www.aynurdantarifler.blogspot.com

Selen said...

2008’in mutluluk, sağlık, başarı, bol kazanç ve mis kokulu yemekler getirmesi dileğiyle. İyi yıllar...

ebrulitatlar said...

Mine'cim sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir yıl geçirmeni dilerim. Sevgiler..

Cafe Gusto said...

Yeni yılın yeni başlangıçlar ve güzellikler getirmesi dileğiyle..Mutlu Yıllar..

Melek* said...

yeni yıl size ve sevdiklerinize mutluluk sağlık huzur getirsin

Hülya said...

Yeni yılın sağlık,mutluluk,huzur içinde geçsin Mine'ciğim....
Sevgilerimle...

HAMİŞ:Farklı sunumuna da bayıldım;)

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Yeni Yılda tüm umutlarınızin gerceklesmesi ve saglıklı, mutlu, huzur ve barıs dolu bir Yeni Yıl diliyorum... Mutlu Yıllar!

anneminkizıyim said...

Merhabalar harika bir yemek olmus ellerinize saglik, ayrica saglikli ve huzurlu nice yillar dilgimle sevgiler...

Yaren said...

Yeni yilin kutlu olsun,tüm güzellikler yaninda olsun,ailenle saglikli huzurlu bir yil diliyorum canim benim.