3 Şubat 2008 Pazar

MERHABA VE PUDİNGLİ MOZAİK PASTA




Merhaba arkadaşlar biliyorum uzun zaman oldu bloğumla ve sizlerle ilgilenemeyeli.Sizleri ve hazırladığnız güzellikleri ve mesajlarınızı çok özledim.Ama inanın öyle yoğun bir tempoda çalışıyordumki hiç bir şey yapmaya fırsatım olmadı.Belki bir süre daha sizlerden ayrı kalabilirim.Umarım bu süre uzun olmaz çünkü sizleri çok özledim inanın kendimde bir boşluk hissediyorum.Sanki bir yanım eksikmiş gibi geliyor.Şu an izindeyim ve memleketime geldim,herkesi öyle özlemişimki sizlere anlatamam.Bu yazıyı bile sizlere gecenin ikisinde yazıyorum.Bir süre daha buralardayım sonra Ankara'ya tekrar döneceğim.Hastanede beni neler bekliyor hiç bilmiyorum izinde olmama rağmen telefonum susmuyor.Hergün birşeyler sorup duruyorlar.İşe başlayınca eğitimler, toplantılar bakalım ne yapacağım.Neyse sizleri dertlerimle fazla sıkmayayım.İnşallah en kısa zamanda tekrar sizlerle birlikte oluruz.Bu bisküvili pastayı oğlum istemişti onun için yapmıştım bir ara fırsat bularak inşallah sizlerde beğenirsiniz.İşte tarifimiz.Bu arada bu tarifi sevgili portakal ağacında görmüştüm onada çok teşkkür ederim.Yanlız ben tembellik ederek sosunu hazır pudingden yaptım buda çok güzel oldu.
Malzemeler
3 paket petibör bisküvi
1 paket çilekli puding
2 su bardağı süt
pasta süsü
Yapılışı
İki su bardağı süt ile çilekli pudingimizi pişiriyoruz.Bisküviyi pudinge batırıp dikdörtgen bir borcama diklemesine yerleştiriyoruz. Ben yanyana iki sıra halinde yaptım.Önüne pudinge batırmadığınız bir bisküvü koyuyoruz. Sade bisküvinin önüne tekrar pudinge batırılmış bisküvi ekliyoruz. Hepsini bu sıra ile yerleştirin. Kalan pudingi pastanızın etrafına sürün. Pastanız soğuduktan sonra üzerine pasta süsü serpin ve verev keserek servis yapın.Benim kesimim bu sefer verev olmadı ama oğlum yüzünden.Olsun böylede çok lezzetliydi sizlere AFİYET OLSUN.En kısa zamanda görüşmek üzere sevgilerimle.

5 Comments:

Melek* said...

ellerine sağlık bende çok severim

anneminkizıyim said...

Merhabalar canim, ellerine saglik cok güzel olmus, özelettin kendini, selamlar...

Yaren said...

Ne kadar özeledigin yazilarina cok güzel yansimis canim.Sayfani yenilemene sevindim,bu güzel tarifi görünce gözüm gönlüm acildi canim.Ellerine saglik.Kendinide fazlaca yorma,sana iyi bir hafta sonu gecirmeni diliyorum canim.

Adsız said...

Ellerine sağlık sevgiler

Yaren said...

Sevgililer günün kutlu olsun canim.