24 Mayıs 2007 Perşembe

MOZAİK PASTA

Benim küçük oğlum çok seviyor ve sürekli istiyor.Her zaman yapmıyorum çünkü o zaman başka bir şey yemiyor.Uzun zamandır yapmamıştım ve oğlum yine tutturdu anne yap diye.Kıramadım ve yaptım.Ama ben içine yağ koymadım.
MALZEMELER
500 gr petipör bisküvi
1 paket kakao
3 kaşık şeker
1 su bardağı süt
YAPILIŞI
-Bisküviler ufak ufak kırılır.
-Kakao,şeker ve sütle beraber karıştırılır.
-Folya kağıda sarılıp buzdolapında veya dipfrizde 1 saat kadar bekletilip servis yapılır.Üstüne hindistancevizi serpilir.Ama benim evde kalmadığı için serpemedim.

2 Comments:

hatice said...

Sevgili Mine, çok güzel yağsız ve pratik bir tarif , çocuklar kadar bizler de bayılıyoruz..harika ellerine sağlık..sevgiler...iyi hafta sonları

serapin mutfaginda pisenler said...

Minecigim cok guzel bir pasta ben cok severim,iyiki hatirlattin.Ellerine saglik,iyi hafta sonlari.

Selamlar.