9 Kasım 2007 Cuma

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİETKİNLİĞİ 8 DİLEK KURABİYESİ


Merhaba bu kurabiye tarifini Ümit Ustanın hamur işleri kitabından yaptım.Hem güzel hemde kolay bir tarif umarım sizlerde beğenirsiniz.Bu tarifimi daha yeni yayınlamıştım ama bir baktım sevgili arkadaşımız http://www.keskinlininmutfagi.blogcu.com etkinliği düzenliyor.Tabiki yeni birşeyler yapmak isterdim ama biliyorsunuz bayrama 1 gün kaldı,gerçi arkadaşımız 2 hafta süre vermiş ama fırsat olmaz diye şimdiden katılmak istedim.Zamanım olursa yeni bir tarifle yine sizlerle birlikte olmak dileğiyle.İşte tarifimiz.
Malzemeler
1yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin yumuşatılmış
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
4 tatlı kaşığı kakao
Yapılışı
Hamur yoğuracağımız kaba bir adet yumurtay,pudra şekerini,yumuşatılmış margarini,kabartma tozunu ve aldığı kadar unu koyup kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapalım.Hamuru iki eşit parçaya ayıralım.Parçaların birine kakaoyu ekleyelim.Kakao hamurun her yerine gelecek şekilde iyice yoğuralım.Her iki eşit hamurdan iki küçük topu elimize alıp birlikte yuvarlayalım.Yağlanmış tepsiye dizip önceden ısıttığımız 180 derecede renkleri değişinceye kadar pişirelim.Afiyet olsun.

2 Comments:

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) said...

Minecim kurabiyeler çok leziz görünüyor, eline sağlık, paylaşımın için teşekkürler..

Adsız said...

mıne hn slm lar.. bende de var o kıtaptan hatırladım sımdı görunce tarıfı.. ama denemedım hıc.. sanırım bundan sonra deneyeceğım..

sevgıler
fıdan