7 Kasım 2007 Çarşamba

EVLİLİK YILDÖNÜMÜ

O sımsıcak gülüşünle dünyama girdin...
Hayata bakışımı değiştirdin.
Sorunlarla karşılaştığımda bana hep çözümyolları gösterdin.
Hayatıma her anlamda iyimserlik,güzellik,hoşgörü,güven ve huzur getirdin.
Hayatı ve insanları tanımamda bana eşlik ettin.
Hayal kurmayı ve gerçekleştirmeyi bana sen öğrettin.
Vazgeçmeyen yapınla bana hep enerji verdin.
Ne zaman pes etsem bana hep destek oldun.
Ve en güzelide bana dünyalar tatlısı 2 evlat vererek dünyadaki o en güzel duygu olan anneliği tattırdın.
Sana her şey için teşekkür ederim.
İYİKİ VARSIN,İYİKİ YANIMDASIN.
Daha nice uzun yıllara beraberce aşkım.Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun.

2 Comments:

anneminkizıyim said...

Canim Merhabalar,
Evlilik yil dönümünüzü bütün güzel duygularimla kutlar, Allahtan saglikli ve mutlu nice yillari beraberce ve cocuklariniz ve sevdiklerinizle kutlamanizi temenni ederim, sevgiler.....

Yelda Özyurt said...

Canim daha nice yillara insallah, mutlulugunuzun devamini dilerim..